Két év kihagyás után újra e-sport-seregszemlét tartanak

Újra összegyűlnek a gamerek idén júniusban az egyik legjelentősebb e-sport-kiállításon, a Play IT Show-n, amelyen ezúttal a játékok mellett a bankolás is főszerepet kap. Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre, akik különleges tapasztalatokkal gazdagodhatnak.
További tartalmak

Újra összegyűlnek a gamerek idén júniusban az egyik legjelentősebb e-sport-kiállításon, a Play IT Show-n, amelyen...

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból a legfrissebb országos közvélemény-kutatásból. A reprezentatív felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

"Azok a gyerekek, akiket felkészítés és keretek nélkül hagynak magukra a digitális dzsungelben, annak farkastörvényei szerint fognak mauglisodni" – inti óva a szülőket Tóth Dániel pszichológus. Figyelmeztetését különösen aktuálissá teszi a vakáció, ami sok gyereknek a még több internetezést, így több videójátékkal eltöltött időt is jelent. A MediaMarkt felkérésére a szakember hasznos tanáccsal látja el a szülőket, hogy a számítógépen, interneten eltöltött időt a gyerekek hasznára fordítsák. 

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

Tavaly három eladott játékból kettőt már digitálisan vettek a gamerek.

Idén először rendezték meg a K&H Egyetemi E-sport Kupát, amelynek alapszakaszában nyolc egyetem több mint 90 csapat mérte össze tudását. A kiemelt, 3 millió forint összdíjazású torna döntőjében játékonként már csak a legjobb négy csapat bizonyíthatja kiváló teljesítményét 2022. április 23. és 24. között a budapesti Gamerlandban. A League of Legends győztes csapata számára ráadásul […]
The post Budapesti élő döntővel zárul a 3 milliós összdíjazású K&H Egyetemi E-sport Kupa appeared first on technokrata.

Idén először rendezték meg a K&H Egyetemi E-sport Kupát, amelynek alapszakaszában nyolc egyetem több mint 90 csapat mérte össze tudását. A kiemelt, 3 millió forint összdíjazású torna döntőjében játékonként már csak a legjobb négy csapat bizonyíthatja kiváló teljesítményét 2022. április 23. és 24. között a budapesti Gamerlandban. A League of Legends győztes csapata számára ráadásul nem ér véget a döntővel a küzdelem. A magyar egyetemi bajnok nemzetközi mezőnyben, 16 európai ország egyetemeivel folytathatja a versenyzést. 

A játékok és a sportkocsik világát ötvözi a Porsche Design AOC Agon Pro PD32M, amit az ára is tükröz.