Nevet változtat a Facebook?

Ahogyan a The Verge cikkéből kiderül, a Facebook névváltoztatást tervez, na de nem a közösségi oldal nevéről van szó, hanem a mögötte álló cégről. A bejelentést október 28-ra tervezték a Connect konferencián. Ezzel is azt az irányt megcélozva, hogy a cég több legyen, mint egy közösségi médiás platform, a Facebook csak az egyik “termékük”. Hasonló […]

Ahogyan a The Verge cikkéből kiderül, a Facebook névváltoztatást tervez, na de nem a közösségi oldal nevéről van szó, hanem a mögötte álló cégről. A bejelentést október 28-ra tervezték a Connect konferencián.

Ezzel is azt az irányt megcélozva, hogy a cég több legyen, mint egy közösségi médiás platform, a Facebook csak az egyik “termékük”. Hasonló szituációra számítunk, mint a Google esetében (ahol az Alphabet az anyacég), hogy egy esernyő alá szeretnék hozni a Facebookot, az Instagramot, a WhatsAppot és az Oculust is. Ezt a hírt a szóvivők nem kommentálták.

Zuckerberg szerint a VR is egy olyan eszköz lesz, mint a ma az okostelefonjaink. Júliusban a The Verge-nek adott interjújában nyilatkozta, hogy “megváltoztatjuk az emberek nézőpontját arról, hogy mi nem csak egy közösségi média vállalat vagyunk”. A tervek szerint a közeljövőben 10.000 új alkalmazottat szeretne magáénak tudni a Facebook Európában, akik a metaverzumon dolgoznának.

A metaverzumnak nagy valószinűséggel köze lehet a Horizonhoz, a Facebook még mindig csak beharangozott VR programjához. Annyi biztos, hogy valami nagy dobásra készülnek a háttérben, amelyről reméljük még többet megtudhatunk október 28-án.

 

További tartalmak

Túlerőbe kerülhetnének az animált matricák piacán.

Még nehezebb lesz egyes fogyasztói csoportokat megcélozni a Facebookon és egyéb platformokon.

Az ígéretek alapján a Meta – leánykori nevén Facebook – komolyan elkezdett foglalkozni azzal, hogy biztonságosabbá tegye alkalmazásait, de a kitűzött célok közül néhány még megvalósításra vár. Nagyjából egy hónappal ezelőtt megkaptuk a hang- és videohívások mellé a végponttól végpontig tartó titkosítást a Messengeren belül, ám a Messenger és Instragram üzenetek alapértelmezett titkosításának bevezetése újfent [...]

A világhírű kozmetikai cég, a Lush Cosmetics felfüggeszti valamennyi profilját a közösségi oldalakon, beleértve az Instagramot, Facebookot, TikTokot és Snapchatet. A Twitteren és a YouTube-on továbbra is aktív marad, amíg nem találja ki, hogyan kommunikálhatna más módokon a vásárlóival. A cég azzal magyarázza a döntést, hogy a közösségi platformok üzemeltetőinek sokkal komolyabban kellene venniük a felhasználóik mentális […]
The post Lelép a social-media felületekről a Lush appeared first on technokrata.

A jelek szerint még az eredetileg tervezettnél is később vezetheti be a Meta azt a biztonsági funkciót, amivel teljeskörűen megvédené a Messengeren és az Instagramon kommunikálókat. November elején mindenkit meglepett Mark Zuckerberg azzal, hogy bejelentette: a Facebook Messengerben a hang- és videohívásoknál bekapcsolja a cég a végpont-végpont közti titkosítást. Ez azt jelenti, hogy az így folyatott […]
The post Szomorú hír a Messenger és az Instagram felhasználóknak appeared first on technokrata.

Egy nonprofit szereplő szerint az írek szándékosan akadályozzák a demokratikus diskurzust, amivel persze a titkait megőrző Facebook jár jól.

A jelek szerint még az eredetileg tervezettnél is később vezetheti be a Meta azt a biztonsági funkciót, amivel tejeskörűen megvédené a Messengeren és az Instagramon kommunikálókat.